Followers

Sunday, April 10, 2011

Off Day

Assalamualakum. lama betol tak update belog ni hihi. so nak cite lah ni. sabtu lepas rumah apek ade buat kenduri mak die baru balik umrah. aku pegi just ddk luar je sbb aku tk pakai tudung lupe lah kite nak pakai shaoowwlll. boleh pulak aku mrh apek kenapa tak igtkan pakai tudung hehe. nampak beno menipunyewww.

lepas tu aku ajak judin teman pg wedding abang eton. serba salah pulak kan org tu jempot kemain tunjuk muka pon jadi lah kan. pergi sampai fuhh singaporeannn hahah sbb kezen die ramai singaporean. tp mase kiteorg pg tu pengantinnya outing. hek'eleh penat apek pikul camera hahah jkjkjk. aku dkat sane just bebual dgn eton minom2 usya pelamin kecit2 sikit patu blahh. settle dah trtunai semua.

penganjur majlis

ya ini dia pengantinnya HAHAHA

hii, after that balik tu harap maklum pulak tu mak aku tuang minyak penoh, org kata rezeki jgn ditolak hihi. aku dgn apek pg jelah pengerang saje melawat rakyat2 sekitar hoho tkde pulak jumpe artis2 pengerang hot setaaappppp lah kalau tidak. then amek fath gasak lah bergosip, sebok apek pon join mmg mcm betine jantan ni. nsb baik handsome, haha sorry jgn perasan pek.

lepas tu pon balik ke pangkal jalan settle siangnye. ayat ada lain sikit kan sbb malam tu aku gasak kluar lagi ikot abg aku main futsel. act saje pegi sbb apek main futsel jugek, nampak benoo gatalnye hoho. serious doh gelak aku tgok dyrang2 ni main futsel gasak wa gelak dgn abg wa dgn apek funny ler. pastu pastu aku pon balik betol ke pangkal jalan, penat sungguh hari ini. alangkah bestnye kalau aku dpt shopping, ceh ni tiba2 terlintas, sob sob :'(


hii, gmbar owner je lebih hehe

Toodles

No comments:

Post a Comment