Followers

Monday, April 4, 2011

Bajetnyewwwww


Nampak gmbar dekat atas tu ? ha dekat situ. bajetnyewww *anwarhadi's version. post gmba mat atas ni bknnye nak ckp ap cume nak ckp dia ni kedekut ilmu huahua. yeah semalam after tuition he waited fr me to have some drinks then while he waited he played this game lah. then bila aku dh turun bawah tgok2 dia main snooker, kebetulan aku bwk kenoci then aku shoot lah. nampak muka dia tgh cover2 tu, die rasa mcm artis ada flash2 dkat muka dia, haha pala toya kau. so aku mintak dia ajar aku main game yg jolok2 bola ni kan, haha tp dia taknak. yeah this is the main title. he'eleh mamat ni bajetnyewww. kedekut betol suruh ajar pon tk boleh, tggu aku beli table ni sebijik letak dlm rumah sengkang bijik mata nnti huahua btw wo hen hen ai ni hii

xoxo
gossip girl

No comments:

Post a Comment