Followers

Sunday, March 6, 2011

Happy Mariage

Wee~ finally, dah berjaya menjalankan tugas. semalam kawan abg aku, boy kahwin. ohh yeah, selamat pengantin baru yaxD and sy dan anis diminta utk jd photgrapher dyrang. omg, tp kiteorg sahut cabaran tu sbb nak tambah pengalaman kan ? hahaha. suka2 ja kot dan dapat ganjaran. $$$$$ mata duitan. seriously, penat gila. dr pg smpai maghrib tak rehat. walaupun pg tu aku tk dpt pg dyrang nikah sbb dipakse pg sekolah ada majlis muafakatan whatsoever tu, ah lame lah mak aku tu. fuhh=.="




Nampak gmba bukit tu ? haish, jgn jealous lah kan sbb kiteorg buat outdoor PS dkat atas bukit tu dan dalam rumah tu, wee~ trust me, it's so kewl. smpaikan aku lupe dgn tugas aku sbb jakun dgn rumah tu. sukenye sukenye;D balik tu kiteorg ddk belakang kerete am taw, best gila dohh. weeheexD

No comments:

Post a Comment